Thursday, April 9, 2009

Busana..sentuhan DZC..

BUSANA BAJU KURUNG SULAMAN MANIK KRISTAL......

Busana jahitan sulaman manik kristal ..baju nie lah yg di peragakan pada malam FTimdc tu..ini merupakan baju kurung berlaining penuh..dan juga sentuhan jari jemari akak yg pertama pernah akak buat..terlalu peribadi ..wah..ayat..tak hinggat..haa3x tak pelah siapa lagi nak cakap cam gitu..ya tak?emmmm sungguh berat nak jahit baju nie..tapi akak tetap seronok..tiap2x hari mesti jahit walau pun senkuntum bunga..Walau pun tak colourfull.. mari lah cuci mata di sini...

Bahagian tangan dan leher close up..Bagi sesiapa yg berminat untuk mengunakan khidmat akak bolehlah menghubungi Hp 019-2230767.Akak juga boleh dtg ke rumah utk mengambil tempahan..sekurang2xnya 2 pasang. Kawasan sekitar perumahan akak..iaitu Bdr Tun Hussein Onn, Cheras Perdana dan kawasan yg sewaktu dgn nya..

2 comments:

ary said...

Kalau mcm nie, upahnya berapa ya?

Bittersweetflavours said...

brapa lama le u buat ni??? klau i dah tentu pitam dah ni nak buat cam ni...