Thursday, April 9, 2009

Malam FTIMDC part 2

Para pemenang tempat 1- Ain 2- Intan 3- Bahayu kalau tak silap lah..Tahniah rasa bangga anak melayu boleh maju setanding bangsa asing,dengan rekaan yg menarik.
Tahniah kepada para pemenang dan seramai 23 perserta yg mengambil bahagian pada malam tersebut.Baju akak adalah pembuka tirai pada malam tersebut..terkejut gitu..tak sempat nak ambil gambar dekat coz tempat duduk akak hujung sekali sebelah tepi..apa lagi berlari mengejar model gambar kurang memuaskan..asalkan ada kenangan

Ini diantara hadiah yg akak dapat...Cantik Piala tu suka sangat

4 comments:

Zawir Al-Hamidi said...

Tak sangka ye. Sulam manik pun boleh dapat piala. Hebat sungguh.

zai said...

Sekarang dunia dah maju..apa2x boleh jadi..Tq singgah ke blog saya..

azszha said...

zai.... x sangka la... hebat... terpaku aku tengok hasil jahitan manik2mu....
tahniah.... x sia2 gi blajo jahit dulu....
caiyuk! semoga lebih berjaya

zai said...

tq azszha..boleh tau tak nama penuh u..sorry lah nickname cam nie tak dpt cam le..