Tuesday, December 15, 2009

Mee Udang Kamunting



Mee udang Kamunting Perak..mula2x nak makan mee udang kat Penang tapi tak sempat pastu otw balik singgah ke kamunting cari mee udang ..sedap kah?Sampai je jam kul 2.30ptg dia org kata kedai ni buka kul 3.00ptg tapi kita orang kira nekad je,syukur ada rezeki kan..Apa lagi order le mee udang,mee gulung,mee goreng banjir..(udang banyak).Pastu perkena pisang goreng..sebelum balik siap bungkus bawa balik KL..best..harga pun tak mahal 1 pinggan mee udang tu RM 6.00.Udangnya tak hinggat banyak.Kedai nie bersebelahan dgn bengkel besi,berdekatan dengan Kem Tahanan ISA.Senang je nak ke sana..kita org yg tak pernah ke sana pun boleh sampai ..Allahamdulilah tak sesat..

4 comments:

dana cute said...

terliur nengok me udang banyak2 tuh... sedap nyer

Misz Rofiexa said...

yummeh...
mmg sedap eh?

zai said...

dana & misz rofiexa-tq both of u singgah ke sini..memang banyak udang kat dlm mee tu..sedap sangat.saya tak pernah makan mee udang nie kira frist time le..

*ayu the sun* said...

udang berenang secara ganas nampaknya.. mauakakkakaaa