Sunday, April 4, 2010

Majlis pertandingan sulaman manik kristal 2010



Majlis pertandiangan sulaman manik kristal 2010 kali ke dua telah diadakan pada 3.4.10.Majlis tambah berseri dengan kehadiran pengantin baru pada hari itu.Memang satu kelainan pertandingan ni diadakan bagi menaikan lagi martaba kaum hawa,yg boleh menjana pendapatan sehinga 4 angka.Sekarang nie sudah sememangnya menjadi 1 trend,kalau baju tak de manik macam tak lengkap jer.biasa lah wanita nak yg cantik dan menarik bila di pandang .
Pada hari tu seramai 55 peserta yg menunjukkan bakat masing2x dalam seni sulaman manik.Kemudian seramai 21 peserta lagi yg layak utk kepusingan separuh akhir.Tak sangkat sekali lagi akak di calonkan lagi bagi top 7, bersyukur sangat walaupun x berjaya..tak pe akak akan terus berusaha lagi.Pada hari tu ramai juga dapat beramah mesra sesama BFC.seronok sakan.Bedebar2x naik pentas bersama model..dah macam project runway pulak he3x.Syabas sekali lagi buat FTIM dan RJ di atas usahanya selama ini.

2 comments:

Beauty n The Beads said...

congrats dzai dpt top 7... tak menang bukan bermakna tak bagus. insyaAllah ada rezeki lain yg bakal menyusul...

zai said...

tu lah kak..nie pun dah rasa bersyukur sesangat..lain kali kena usaha lebih gigih.he3x