Monday, October 20, 2008

Open House

Hari ahad beraya rumah k.nita.. kat Hulu Langat Bt 14 seronok pergi beraya beramai2x..anak akak asal cakap nak gi beraya..suka sangat..kalau petang je sekarang nie mesti hujan..tu pasal le kalau lambat je malas nak keluar..tetapi ku gigih jua pergi..nanti kang bising pulak budak2x nie



Sebelah malam pulak beraya kat Seri kembangan..hai..beraya lagi,berjalan sakan nampaknya.Nie le tuan rumahnya..kawan baik gitu....tiap2x tahun dia mesti datang rmh akak.Tahun nie giliran akak pulak gi rmhnya..
Ni anak daranya Tasha namanya..mulutnya ramah gitu..
dia lah melayan anak2x ku..

Ko tengok nie kita suruh makan mee letak kuah ..dia makan cam gitu je..siap suruh ambil gambo buat pose macam tok janggut lah pulakss..haaa3x

3 comments:

buYut Gurl said...

hahaha..anak akak yg letak mee tu dh macam cite opera cina daa...

* ayu * said...

jealousnya!!! x dpt nak beraya reramai kat rumah kak nita tu..
korang lambat sangat.....

zai said...

ana-anak akak tu suka beraksi..

ayu-hee3x jgn marah..