Monday, November 10, 2008

Gelagat anak2x


Tengok nie dah macam gimnastik gitu..yg si kecil nie mengikut je apa abg dia buat..sampai marah abgnya..zahirul nie suka benda2x lasak tapi penakut..dan gayat..apa da...

Wah adiknya suka sangat main gelongsur nie..saja je nak terus lompat keluar risau je..takut jatuh..kat situ ramai org..kesian pun ada kalau tengok gelagat dia org nie..macam terlepas dari kandang lah pulak nengok kan dia org nie ..hee3x
Dah peluh2x..pekena ice-cream..air mineral yg bawa dah habis...

4 comments:

buYut Gurl said...

ayyoo..
mana gigi abg?
kantoi la..

zai said...

waahhh..dah lama cabut ..tu yg dia marah kenapa gigi masih tak tumbuh2x..pastu boleh dia kata doktor gigi tu tak pandai.

* ayu * said...

adik sama ngan danish..suker gelongsor itu..

zai said...

suai le tu..