Monday, November 3, 2008

Lembah Pangsun,Hulu Langat

Malam Sabtu, kita org pergi ke Nur Lembah Pangsun di Hulu Langat Batu 19 1/2.Tidur kat sana 1 malam je coz besok pagi ada family day adik ipar akak buat kat sana. Kiranya kita org mengikut sekali ke sana le..bawa anak2x mandi-manda..wah seronok le dia org nie..Kawasan kat situ lebih kurang cam hutan rimba gitu.. menariklah melihat pokok2x menghijau,deruan air yg cantik..macam2x aktiviti yg terdapat kat situ..masa kita org ke sana ada Persatuan Guru2x,Jabatan PPZ, Murid2x sekolah pun ada..ramai sungguh.. Hari keluarga nie untuk warga KPMARA..Adik ipar akak AJK sukanneka jadi dia le beria2x suruh anak akak masuk sukanneka kat situ..Wah..seronok bukan main lagi..walaupun cuaca panas masa tu tetapi bersemangat tengok anak akak berlumba tiup belon ada, masukkan air dlm botollah, rebut gula2x bukan main lagi..padahal acara nie untuk warga KPMARA..hee2x tak pe lah nak ooi..numpang sekali.. Lepas dah penat lelah bersukan..jom...apa lagi mandi le..berejam2x kat dalam air tu...dah lama juga tak bawa anak2x pergi bermandi-manda cam ni..Akak idok le nak mandi..menjaga dia org le..

4 comments:

buYut Gurl said...

mndi je la skali..
bukan senang nk jumpa air sungai kak oii...
rugi2..

* ayu * said...

amboi sonoknya budak betiga itu...

ita.itu said...

bdk2 suka la ek..mandi air terjun..kalo aku lemas nok..hehe

zai said...

ana-malas aa..nak tukar2x baju..leceh.

ayu-dia org kalau jumpa air tak hinggat dunia..mak bapaknya yg tak larat nak nunggu

ita-yaa..aku pun lemas..menunggu dia org pulaksss..nak wat cam no