Thursday, April 9, 2009

Kategori Panorama

Panorama rimba...gambar nie di jahit mengunakan kain baldu..kemudian di jahit mengunakan manik,labuci ,kristal dan sulaman benang.Tahap kesabaran memang kena tinggi..kerana kain baldu nie tebal dan keras bila menjahit mengunakan benang keadaan kain betul2x tegang kalau tidak kain akan mengecut.. lebih kurang sebulan lebih menyiapkannya.gambar nie belum siap sepenuhnya..



Gambar selepas di buat bingkai..kira ok lah ..gambar ada matahari tu last touch request dari anak lelaki no 2 saya..Buat pengetahuan anda semua gambar nie merupakan jahitan yg mengunakan manik,kristal,labuci dan sulaman benang pertama saya dan paling saya sayang...Saya sendiri pun tak percaya bahawa saya boleh jahit sehingga siap sempurna.Sekarang ni Pihak FTimdc yg simpan..kalau dapat balik akan ku bingkaikan cantik2x dan gantung di dinding rumah sebagai kenangan.

No comments: